Hitosuku Short Ver + Ganti Banner *geje amat!*

12:48 PM

Yay!!! After a long time~
saya bakalan ngepost lagii~
namun kali ini~
saya mau menggeje~~~

Have u seen Hitomi no Screen PV Short Version??
Of course I have!!!
Tapi saya mau protes!!
Pas pake baju putih, Inoonya cepet amat!! Tegaaa!!!! *cries*
mana pipinya masuk gtuu~
jadi kliatan kurus!!!

tapi pas samurainya~
Inoo so Kakkoi!! n yang itu agak lama!! YANG ITU AGAK LAMA!!
HURRAY!!!!
skarang masih dikit, tapu gw masi mengharap d PV fullnya~
INOO KASIH YANG BANYAK YAA!!!
^^
and Makingnya jugaa~
saya pngen liat dia gila bertiga bersama YabuHika~ ^^v

btw~
Hikarunya ganteng banged pas pake baju yang Putih ituu~
gyaaa~
Yabunya pas samurai ganteng banged~
Pas dia noleh ke belakang~
GYAAA~~~ >.<

btw saiia ganti banner again~ hehee
jelek yaa~
buatnya dadakan d warnet~ ToT

yasudlah~ sampai jumpa lagi yoo kapan2~
fufufufuu~

You Might Also Like

4 comments